Magic Box

Ostatnio bardzo odbiegłam od tematyki bloga, ale obiecuję już od następnego postu pokazać konkretny zestaw ;)

Dziś mam dla was zdjęcia z sesji promocyjnej Magic Box. W sesji brałam udział ja, Modna Komoda oraz 7days7looks. Fotografów mieliśmy dwóch: Jarka oraz mojego Przemka (ja dodam połowę zdjęć Przemka). Malowała i czesała nas przesympatyczna Oleńka. Same zdjęcia były przynajmniej dla mnie trudne: poznałyśmy się dopiero na miejscu, ciężko było się zgrać by każda stała korzystnie i miała odpowiednią minę, a do tego było widać koszulki, na miejscu spotkaliśmy się już o 8 dlatego w połowie sesji doszło jeszcze zmęczenie. Mam jednak nadzieję, że Daniela jest zadowolona z efektu i że wam się spodoba ;)





































Koszulki, bluzy, biżuteria - Magic Box

Makijaż i fryzura - Ola 
Miejsce - Dobra Karma w Katowicach


W ramach wyjaśnień u Magic Box można zamówić bluzkę/bluzę/sweter/bokserkę z własną grafiką ;)

Komentarze

  1. bardzo fajna sesja! Ty jestes chyba mistrzynią min! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna przygoda, poopowiadasz mi dokładnie jak się spotkamy 25 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sesja! a koszulka z Chuck'iem? - wymiękłam <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka z Chuck'iem najlepsza, chętnie bym się nią zaopiekowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie:) podobają mi się koszulki z Chuckiem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia:) zeje....fajnie wyglądają te filcowe pierścionki na wszystkich palcach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ubrania ;D
    a ja zakochalam sie w plecie !
    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia i ciuchy <3
    (:

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa najlepsze koszulki z Chuckiem <3
    ale Wy też świetnie na zdjęciach wyszłyście, nie tylko koszulki hehe xd

    OdpowiedzUsuń
  10. ojjj bardzo pozytywne zdjęcia !!!


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, super wnętrze, widać, że zabawa była :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetne zdjęcia! takie pozytywne :) świetna koszulka z czachą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo faje zdjęcia. Szczególnie 14, i te podwójne czarno- białe :DD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.lacipriacompatta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam 7 zdjęcie od konca ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna sesja zdjęciowa;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądałaś prześlicznie i jeszcze te legginsy... mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne te zdjęcia ! Magic Box oferuje świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super minki :)

    Zdjęcia genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia:) a koszulki z babeczkami bardzo apetyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha ha :D Te koszulki z babeczkami są świetne :P

    OdpowiedzUsuń
  21. No no niezła babka z Ciebie.:D
    ale fajne bluzy, no miny Twoje rządzą!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza z ciastkiem, cudo! chcę, pierścionki- chcę! :D Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne koszulki! Chuch Bass <3
    No i rozwaliło mnie "do you want to be my personal fucker"

    OdpowiedzUsuń
  24. koszulki są świetne:) no minki zabójcze:D

    OdpowiedzUsuń
  25. super sesja :) i jak słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia a koszulki są rewelacyjne.!!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie slodkie paczki! i swietne zdjecia :)

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ` prze świetna ta sesja. i te pączki. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna sesja, widać, że mimo wszystko dobrze się bawiłyście ;) ..świetne zdjęcia ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyszły Wam te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. koszulki z motywem Chucka są świetne !:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super są te zdjęcia:)

    klimatyczne i inspirujące

    i szczerze przyznam pragnę każdej koszulki jaką zobaczylam na tych zdj!!

    pozdr

    http://borntobealice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia, bardzo śmieszne miny widać, że cieszysz się życiem :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wow piękne zdjęcia i stylizacje:) na pewne świetne przeżycie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia - SUPER ! :))
    Do tego świetna biżuteria i koszulki. Tez chcę taką ! ;) :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. lubimy projekty danieli :))) nawet mamy kilka rzeczy od niej ;)

    www.lenalona.blogspot.com

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  37. wooooow, ale fajnie, zazdroszczę Wam! :P

    OdpowiedzUsuń
  38. gdzie można kupić takie ciuchy? moooom pleeease! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. dzięki, ja również obserwuję:)
    i dobrze, że w końcu ktoś ze Śląska :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ale świetne ubrania! *_*

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne fotki:):* Koszulki wymiatają:]:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Bluzki maja cudowne:>
    Zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietna sesja! Podobaja mi sie koszulki z babeczkami!

    OdpowiedzUsuń
  44. ojejciu, swietne zdjęcia! widać, że fajnie sie bawiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne fotki:) T-shirty z babeczkami i wąsami są meega:D

    OdpowiedzUsuń
  46. dobra, zdjęcie z chuckiem rządzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia!
    ciuchy cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  48. no fajnie zdjecia zrobione :) tylko po co robisz takie "glupie" miny, dziobki etc. Przez to wyszlas najgorzej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia na których jestem sama były robione pomiędzy zdjęciami, do tego te w bluzeczce z babeczką były robione w wygłupach, gdy chciałam dać Przemkowi buziaka, jakbyś się przyjrzała zobaczyłabyś, że są jedna za drugą ;) troszkę dystansu :)
      nie przeszkadza mi, że wyszłam najgorzej, urok zbiorowych zdjęć, ktoś musi wyjść najlepiej, a ktoś najgorzej :)

      Usuń
    2. o nie ja sie na pewno nie bede godzic zeby mi tak bezczelne jakis tchorzliwy i beznadziejny ANONIM obrazal blogerke-moelk. zdjecia sa bardzo fajne. ciekawe jakby wyszly te pozowane przez Ciebie drogi Anonimie. Dziubki nadały indywidualnego charakteru zdjęciom basi. A dlaczego każda patrzy w inna strone? dlatego ze bylo 2 fotografow i ciezko bylo ze tak powiem sie skupic na jednym. JA JEDNAK JESTEM OGROMNIE ZADOWOLONA TAK SAMO JAK KILKA NA PRAWDE ZNAJACYCH SIE NA TYM OSOB.

      Usuń
  49. ale fajne zdjęcia ! :) . zapraszam http://moja--moda.blogspot.com/ & http://olciuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. dokładnie, niepotrzebnie zrobiłas takie miny. dziewczyny ładnie, Ty na niektórych wyszłaś tylko ładnie a tak do bani przez te miny.

    OdpowiedzUsuń
  51. Całkiem fajnie wyszło;)

    Zapraszam!:*

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś z Bytomia! Jak miło;p
    Te koszulki są świetne, najlepsza z wąsami <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. fajne fotki, a ta bluza z Monroe i koszulki z Bass'em, są boskie;p

    OdpowiedzUsuń
  55. hah jakie swietne :D swietna masz koszulke :D

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne fotki i koszulki też :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale wyszło wam to fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak dla mnie możesz odbiegać od tematyki bloga ile tylko żywnie Ci się podoba, każdy jeden z twoich postów jest naprawdę świetny ! T-shirty i bluzy przesłodkie, narobiłaś mi na nie ogromnej ochoty ! :) A zdjęcia naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna fotorelacja, wyglądasz super i wszystkie koszulki i inne gadżety są extra! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. z tego co widzę fajny pomysł na sesję tam był :) a koszulki z cupcakesami przepiękne ♥ no i oczywiście Chuck Bass ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  62. genialne zdjęcia;) mam ochotę na te pączki:D

    OdpowiedzUsuń
  63. ŚWIETNE ! w tiszertach z babeczkami jestem zakochana ! :) cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  64. sesja rewelacyjna! super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Koszulki z Chuckiem i muffinkami wymiatają:)
    Bardzo fajna sesja, a pączusie tak kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  66. Przede mną jeszcze długa droga Basiu.;***

    OdpowiedzUsuń
  67. nie ma co zazdrościć;) a będzie coś od Magic Box w następnej stylizacji?:)

    OdpowiedzUsuń
  68. hehe "Plotkara" :D
    ______________
    co do czerni to o ile ładnie wygląda o tyle nienawidzę jej zmywać :D

    OdpowiedzUsuń
  69. miałam na myśli koszulki z Chuck Bass (postać z plotkary) :D
    Czerń na moich paznokciach jest po jednej warstwie, bardzo dobrze kryje i nie robi smug, zacieków itp :P

    OdpowiedzUsuń
  70. hehe :D
    w takim razie polecam spróbować czerni z lovely, crystal strenght:D

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetnie wyglądasz !! Super sesyjka ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Super!!! Wspaniała przygoda!!!! mega!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  73. genialne koszulki! świetnie wyglądacie dziewczyny! :))

    OdpowiedzUsuń
  74. mega akcja !
    sama z chęcią zwiełabym w niej udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. cudowne te koszulki:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  76. To musiała byc naprawdę fajna przygoda!

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo podobają mi się te zdjęcia :D
    Lubię koszulki z Magic Box :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ahh.. Też bym chciała wziąć udział w sesji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetnie wyglądasz ;o świetna sesja i wgl ta paletka z cieniami <3

    OdpowiedzUsuń
  80. uwielbiam te koszulki, Daniela postarała się! Tylko oszczędzać na takie cuda!!;)

    OdpowiedzUsuń
  81. wow, świetne koszulki :)
    Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. świetna sesja! Super wyglądasz na tych zdjeciach w okularach.

    OdpowiedzUsuń
  83. UHGJIUHFEJNPOKFDJNKEDSOJNRWFPOSKLMEWFDISUJNKRFVOIJKLMDAOSJNRFVUJNKRFVIJOKLWFE, GENIALNE KOSZULKI! <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Musiało być świetnie!;).
    Zdjęcia są super;)
    Pozdrawiam;p
    .***
    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. az chce się jeść, patrząc na donuty i słodkości na koszulkach!

    OdpowiedzUsuń
  86. to niebieskie co mam na ustach to nie szminka, to cień do oczu i błyszczyk:]

    OdpowiedzUsuń
  87. Zdjęcia są niesamowite, zazdroszczę takiej sesji :) pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  88. cudowne zdjęcia. I jakie boskie bluzeczki z muffinami. <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. bluza lub koszulka z chuckiem mogła by być moja <3
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  91. rety jak ładnie pączki wyszły na zdjęciu!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. świetny zestaw kochana, podoba mi się ta kamizelka! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  93. mmm... jakie słodkości tam widzę!:)
    co ja bym dała za koszulkę z Chuckiem!<3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz